Wednesday, May 18, 2011

Bad day...

eller snarare tre dåliga veckor...
Vet inte riktigt varför men jag är inne på tredje veckan med uruselt humör. Irriterad på allt och underbart bitter.
Tänk om folk bara kunde känna av det och låta en va lite.. tänk! Men nädå.


Såg precis en bra film med karln som jag varmt kan rekommendera (filmen alltså, karln e min..!)!
How to rob a bank

Nä, nu ska jag fortsätta va bitter.
Hade tänkt att jag skulle avreagera mig lite med mitt nya Boxningsspel eftersom jag fick arslet ur och lånade PS-kontroller av Diddi i söndags men NEJDÅ, jag har ju SJÄLVKLART tappat bort sladden till konsolen i flytten. Skituppskattat.
Får helt enkelt sitta här och VERKLIGEN NJUTA av Lulu Carters jätte anktrut och allmänt taskiga smak för sin ålder.
NÄR SKA KVINNOR ÖVER 40 FATTA ATT DET INTE ÄR OKEJ ATT KLÄ SIG SOM 20!?
Fyfan.

3 comments: