Friday, May 06, 2011

Utan Internet i två dagar försmäktar jag i denna skog...

Ja, jag har varit sjuk.
UTAN Internet!
Jag vet, det låter ju helgalet! Hur överlevde jag!?

Sanningen är att jag var SÅ dålig att jag knappt orkade tänka på datorn :(

Studsade glatt in på jobbet idag och trode att min nya fina dongel skulle ligga där och vänta på att få bli utnyttjad till max, men NEJDÅ.
Inte alls bitter för det, nejdå.

Har slagit brorsans rekord stort i både Can Knockdown och Can Knockdown 2.
Installerat appen "Blogger" för att kunna blogga lite för er ändå... Det gick ju bra...
Den hittar inte mitt inloggningskonto. Den hittar bara G-mailen...
Kom på NU att jag kan ju Internetta genom mobilen - DOH!
Så jag tänkte att för att ni inte skulle tro att jag är död så kunde jag ju liksom ändra min inloggningsadress till G-mailen...
Det gick ju alldeles utmärkt, NOT!
Så j*vla idiotiskt. Man får inte ha ett G-mailkonto som Blogger-konto MEN appen hittar bara g-mailkonton. LOGIK.


Kom på idag varför jag har myror i brallan!
Hittade massvis med myror på tvättkorgen när jag kom hem idag! Men nu är dom brutalt mördade och utrotade allihop! :D


Nä, det är ju läggdags för längesen!
Lite facebook på det här å sen nanna kudden!

No comments:

Post a Comment