Saturday, May 07, 2011

Saker man inte kan låta bli en fredag


  • Le stort - Det är ju fredag!

  • I hemlighet fundera över hur Olivia Palermo hade klätt sig inför kvällen - skitpinigt! Hon är ju världens bitch! (Gul kavaj med uppvikta ärmar lär ni dock aldrig få se mig i... Thank God!)

  • Dra alla snuskskämt och associationer man kan komma på - jag har dock sparat in på det idag eftersom jag gjorde min del av detta igår...

  • Sjunga högt (och i mitt fall falskt) på vägen hem från jobbet - DET e assnice en fredag eftermiddag!

  • I hemlighet beudra sin egen skönhet i spegeln - fast i mitt fall så är det ju inte så hemligt, rätt uppenbart att jag gör det med tanke på hur snygg jag är!

  • Gapa som en fågelholk när mascaran ska på - oavsett hur många som ser!

  • Byta outfit fyrahundratjuttiotvå gånger - vilket senare visar sig ha varit helt ovärt eftersom alkoholen påverkar dig att skita i vilket

  • Drömma om första drinken för kvällen - lyckades hålla mig till 16:30 *stolt*

  • Lyssna på gamla godingar - när Spice Girls - Wannabe eller Magnus Uggla - Kung i baren dras igång sänker man dock volymen något...

  • Önska att sina bästa vänner vore här - allt är bättre när ni är här <3

No comments:

Post a Comment