Tuesday, May 17, 2011

Date with the city

Idag hade jag egentid!
I tid från jobbet och sen mot Stinsen :)
Stannade till på Rusta för att leta en lila prydnadskudde... det är dyrt att leta! Ingen kudde men ett långt kvitto! Bar nödvändiga saker!
Vidare till Stinsen där jag faktiskt hittade en lila kudde! Inte formen jag ville ha men den fick duga.
Först vart det hårklippning och sushi, sen kudde!
Köpte även ett vykort och postade till min käre kusin :) Hon har namnsdag imorn och kortet kommer ju inte fram i tid men det är ju tanken som räknas!
Med bara en kudde inköpt bar det iväg till Kista C för mer kuddletande.
Hittade massa fina, lila kuddar på Indiska! Men jag köpte bara en där.
Sen vart det visst Ö&B. Jag behöver faktiskt söta duktyngder trots att jag inte har någon duk ännu.
Sen Åhlens och efter ca en halvtimmes velande vart det tillslut en stor, randig, ljuslila kudde :)


Nu saknas bara massa fler kuddar och matchande gardiner :)
Kanske nån tavla också...

Va jättemodig på Rusta och köpte ögonfransfärg! Hur fel kan det gå liksom? (Ni som sett mig använda ögonbrynstrimmer och klippa luggen själv behöver inte kommentera...)

No comments:

Post a Comment