Saturday, May 28, 2011

Kvinnor i tiden

Har varit på Cirkus idag med kollegorna på Ekonomiavdelningen.
Underbart med inspirationsdagar emellanåt :)
Confexs Kvinnor i tiden-seminarium kan jag varmt rekommendera!
Grundaren av Glada Huddiksteatern var dagens favorit - honom hade jag lätt kunnat gifta mig med!
Fast nu har jag ju redan en karl :)

Avslutade dagen med hamburgare på Bryggeriet och nu ligger jag på soffan hos Diddi och bloggar :)

Imorn är det lördag och min (galna) bror skall springa Stockholm Maraton.
Fenomenet trippel-bokning förekommer ofta i mitt liv just nu.
Imorn förmiddag har jag planerat att titta på maratonet i stan, ta hand om en bakfull karl och laga middag till 8personer. Vi får se hur det går.
Brorsan lär prioriteras.

Nu blir det Long kiss godnight (som Diddi påstår är skiiitbraaa) tills det är dags att hämta full karl. :)

2 comments:

  1. fulla karlar finns det gott om, hoppas verkligen din är fin o medgörlig efter sin vända ;)

    ReplyDelete
  2. Haha, lite för medgörlig nästan, och väldans fnissig! Så fnissig så det var pinsamt! :)

    ReplyDelete