Wednesday, June 08, 2011

Back to work

Sådär, så har man jobbat stängning själv för första gången!
Gick utmärkt!
Enligt mig.
Vi får väl se vad dom som öppnar imorn ger för betyd :)

Fick mig en glad överraskning på posten idag!
Ett vykort!
Gud va kul det är att få annat än reklam, räkningar och nitlotter i lådan :)
En söt Turkisk kamel som säger "Kiss me" från Skruttan Ema :)

Fick mig ytterligare en (inte lika mysig) överraskning när jag tog av mig byxorna.
Ta da!
Brun utan sol ska man visst använda på hela benen - även om man inte tänkt visa upp dem för vem som helst!







Imorn är det operationsdax!
Äntligen!
Två visdomständer som ställt till med otyg i flera år för mig skall bort!
Värktabletter varje dag gör susen för magen om man vill skrämma iväg folk :)
Vet inte vad jag tar mig till om jag som sist vaknar med halsont...
Lite extra spännande är det eftersom jag ska få en ångestdämpande drink före.
Kommer ju vara gudomligt att ligga där helt apatisk istället för kallsvettandes, spänd och livrädd!
Inte ofta man får dricka drinkar före kl 16 ;)

Åh, det har jag ju glömt!
Jag var och tittade på kattungarna igår!
En av dem ska bli min :D
Har inte riktigt bestämt mig för vilken än - smått omöjligt eftersom man helst vill ha allesammans! :)

No comments:

Post a Comment