Saturday, June 11, 2011

Driven till vansinne

Jo, jag hade ju fyra stygn i munnen efter operation.
Ett av dessa drev mig till vansinne.
Fy satan vad det kliade å killade!
Igår efter att ha vart irriterad på det hela kvällen och inte riktigt kunnat koncentrera mig på biofilmen så fick det vara nog.
Var helt övertygad om att jag hade gjort det idag (på fyllan) om jag inte gjorde det direkt när jag kom hem igår och vilket låter smartast liksom?
Det är ju inte sådär jätte mysigt att ta bort stygn själv så därför lät ju alkoholen lockande, men pricksäkerheten kan visst försämras av den har jag hört...
Nu är det iaf redan borta så vi får aldrig reda på om det hade gått bättre med alkohol...
Eller..?
Jag har ju tre stygn kvar :D

Igår avnjöts en middag på Texas Longhorn i Enebyberg med Carina, Magnus, Micke och karln - mycket trevligt!
Dock får vi hoppas att servicen blir bättre på den nyöppnade restaurangen.

Efteråt var det biodax :)
Vi såg Pirates of the Caribbean: I främmande farvatten, de andra vart lite besvikna men inte jag inte! Tyckte inte att de första var spec bra (sevärda men inte mer) och detsamma var den här.
Pirates of the Caribbean-filmerna har sjukt långa eftertexter!
Vi satt kvar (helt själva) eftersom vi var övertygade om att det skulle komma mer (liksom i de första filmerna.)
Och visst gjorde det det!
Efter ca 7minuters eftertexter kom en sista scen som varade i säkert 15sekunder och inte gav ett dyft :)

No comments:

Post a Comment