Wednesday, June 08, 2011

Något ovisare

Jaha, då har man en tand mindre då.
Det gick ju alldeles utmärkt det där.
Trodde hjärtat skulle trava ur bröstet på mig när jag låg där men så snart dom satte igång så märkte jag ju att det inte kändes ett himla dugg!
Det enda som var obehagligt var när "tanten med sugen" (tror hon annars kallas tandsköterskan) tryckte ner den där mojjen i halsen på kräkreflexerna hela tiden.
Nu blöder det av bara sjutton och snart släpper nog bedövningen.
Då får jag äta igen :)
Flytande... i två dar. Jippie.
Tog tre värktabletter precis (efter ordination ofc) och dregglade blod över halva köksgolvet.
Skitkul är det dessutom att klia sig i mitt halvdomnade öra!
Det kittlar något fruktansvärt obehagligt! :D


Oh!
Hann in på LagerHaus och köpte nytt lila omslagspapper, ska nog ta ett nytt försök med den där hyllan när andan faller på :)
Köpte dessutom en påse till matlådan - den e ju så fyndig! "Kan innehålla spår av rester" :D

Nu ska jag fortsätta att sitta tyst och invänta smärta, feber, svullnad och blåmärke.
Skoj.
Karln uppskattade iaf att jag var tyst i bilen hem (nejdå, inte kan väl jag vara världens värsta baksäteschaufför?)

No comments:

Post a Comment