Monday, July 18, 2011

Gud vill inte vara min vän.

För första gången på en månad har jag ork att slipa pinnstolar samtidigt som det är bra väder.
(Har ett gäng olika pinnstolar - hatar symmetri etc - som skall slipas och sedan målas i samma vita färg.)
Hinner precis släpa ut slipmaskin, skarvsladd och stol samt slipa i ~2minuter innan det börjar regna.
Men ja ä int' bitter.

Bör nog berätta om karlns fnissattack igår på vägen hem...
Han blir fnissig av vin.
Vansinnigt fnissig.
Bara för att jag råkade trycka gasen i botten istället för bromsen igår så började han tokfnissa.
Sen vart det knappast bättre när jag råkade släppa kopplingen en stund innan jag fått i växeln...
Bättre vart det inte heller av att jag upptäckte en sisådär 10-15 skarpa kurvor lite för sent...
Han satt och vrålade "Wiiiie!!" lite sött småförtjust och tokfnissade.
Jag tyckte inte att det var lika roligt.

Har tröttnat på Build a lot nu och tänkte testa Virtual City istället för att fördriva tiden fram tills att Systrar i jeans 2 börjar.
Värdelöst med fotboll på TV, annars hade man ju fått avnjuta Solsidan o C/o Segermyr...

2 comments:

  1. låter ju nästan som att de va du som vinat med tanke på körningen :-/

    ReplyDelete