Thursday, July 21, 2011

Intellektuell

Tycker det känns som att den här bloggen framhäver mig i dålig dager...
Så jag vill bara påpeka att jag ibland är lite intellektuell - läste Läkare utan gränsers årsredovisning härom dagen.
Så så illa är det inte.
(HAHAHA, fick använda rättstavning för att kunna stava till intell.. ja, det där.)

Gör massa andra intellektuella saker också men jag tänker inte avslöja allt på en gång! Måste nog spara lite till senare.

Idag kom ett nytt nummer av Watches & Jewellery :D
Massa svindyrt å vackert i den! :)
Kom även en katalog från jotex...
Mycket snyggt i den med - men tyvärr inte lika dyrt.
TROR man!
Sen trycker man på "gå till kassan" och får en smärre hjärtattack.
Rätt trist att jag då är realist och stänger ner sidan, kryper ihop i fosterställning och tröstäter...

På tal om tröstätning så väger jag nu lika mycket som jag gjorde när jag bloggade om mina dieter...
Inte en chans att jag testar soppan igen.
..eller..??


Status:
BMI: 22,8
Snittpuls: N/A
Humör: Kanon! Men trött.
Fislukt: 12 av 10 (är man på väg att stanna bilen och springa är det fan illa.)
Midjemått: 85cm (vill påpeka att jag nyss ätit!!)
Känner mig: Lycklig! :D (Och lite pinsam som erkänner mina... låt oss kalla dem "odörer".)

No comments:

Post a Comment