Friday, July 22, 2011

Used to be a good girl

Förr så var Torsdag min städdag.
Jag tvättade dessutom alltid udda Onsdagar.
Nor diskar.
Torsdagar är en alldeles utmärkt städdag eftersom man då kommer hem på Fredagen och får njuta av ett skinande rent hem efter en lång arbetsvecka.
Nu är det lite sisådär med det.
Städa gör jag ibland...
Betydligt mer sällan än en gång i veckan.

Men idag har jag faktiskt diskat!
Och nu är jag så matt att jag inte orkar laga middag...
Har ett paket kakor framför mig så vi får se hur det blir.
Borde få utmärkelse för "väldens bästa ostkroksdiskare"!
Ema lär veta vad jag menar...
Det är helt omöjligt att inte stå med böjd rygg när man diskar!
Och ont får man!
Därför (eller kanske inte bara därför) diskar jag helt enkelt inte så ofta.

Haha, MÅSTE ju berätta om när jag skulle kliva ur bilen idag xD
Hängde på mig handväskan och försökte ta mig ur men det gick bara inte!
Skrattade högt åt mig själv där jag satt fastklämd mellan ratten och ryggstödet xD

No comments:

Post a Comment