Wednesday, July 20, 2011

Mys-Tisdag

Idag har vi haft mys-Tisdag på jobbet med både bullar och frallor :)
Passade bra eftersom jag varit helt slut pga för lite sömn...
Sov gott på soffan i en timme direkt när jag kom hem :)
Borde nog sova nu dock...
Meeen... då blir man ju äldre?
Det mysigaste på hela dagen var nog när byggledaren för vårt lagerbygge kom in (kanske är en överdrift - han stack bara in halva huvudet) och informerade att "Nu har ni inget vatten. Grävde av ledningen. Hej då!" och försvann lika fort som han dykt upp :D

Efter min lilla tupplur lagade jag en av mina paradrätter (för er som inte vet så är "paradrätt" detsamma som en rätt jag i huvud taget klarar av att laga) - Chili con carne!
Tackar Gud för Santa Marias kryddmix :)
Väldans gott vart det iaf :)

Kom på en clever idea att klippa luggen igår när jag var dötrött.
Var verkligen tvungen, när ögoninflammationen är ett ögonblick (höhö) ifrån en så är det hög tid!
När jag kom hem från jobbet insåg jag att det kanske inte vart så snyggt... plus att två ungdomsfinnar tydligt tittade fram...
Men man får ju se det från den ljusa sidan = ungdomsfinne!

No comments:

Post a Comment