Tuesday, November 01, 2011

Quicky

Snabb uppdatering då (vet att ni knappt klarar er utan mig.)
Har ägnat helgen åt Go! Academy- Event på Lördagen, sedan rallyfart till Åkarfest, tänkte visst på annat och hamnade på E4ans avfart (åt fel håll då alltså...) Fick stajla med en liten U-sväng och hamnade nästintill i diket men kom i hyfsad tid till festen.
På Söndag var det något mer dubbelbokat schema med event vid Arlanda, dop i Ösmo och sen middag i Väsby.
Kom precis i tid till samtliga aktiviteter och dessutom utan böter!

Vaknade med inte så mysiga symptom imorse och fick börja med ett läkarbesök, väl framme så var mobilen trasig.
(Om ni undrar varför jag inte hör av mig så är det helt enkelt för att jag inte förstår mig på lånetelefonen.)
Med penicillin jobbades det sedan på och även denna Måndag gick vägen!

Ikväll har jag blivit utfodrad av världens bästa karl, suttit i videokonferens/brainstorming/sponsor-möte med världens bästa sponsor och nu är det bannemig dax att sova!
(De där bilderna jag utlovat får vänta ett par dagar till. Har viktigare saker för mig ;))

Katten har hittat en ny favoritplats och hittas nu oftast mysande i blomlådan på verandan...
Vi får se hur länge den håller...
Ikväll har han visat nya talanger - sitta som en karl och se allmänt fläskig ut.




No comments:

Post a Comment