Saturday, November 12, 2011

Helg!

Den oplanerade helgen redde ut sig ändå!
För kanske fem år sen var jag på Boulevardteatern och såg Magnus Betnér.
(På den tiden tyckte jag fortfarande att han var ganska häftig...)
Sedan dess får jag nyhetsbrev från teatern och i förrgår utannonserades en tävling,
Googlade fram svaret på frågan och igår fick jag reda på att jag vunnit två biljetter till Kocksgatan Revisited!
Karln ville (förvånande nog :P) inte följa med så ikväll blir det kvalitetstid med mammsen!

Fram tills dess får jag väl diska..
Borde ta en promenad men jag känner faktiskt inte för det.
Kollade TV-tablån och såg att MTV kan rädda denna planlösa Lördag men såklart står det på TVn att jag inte har rättigheter till den kanalen... My ass.

Körde vilse igår!
Eller jag trodde att jag gjort det...
Rullade fram medens jag funderade på om det var värt och ringa och berätta att jag inte hittade (skammen hade varit total) men så vips var vägen jag letade efter där! :D

Fick för mig igår kväll att Peggan kanske helt magiskt fått bättre svängradie än tidigare...
Gasade som en tok för att komma igenom busken som stod i vägen men bilen bara tvärdog.

No comments:

Post a Comment