Sunday, November 06, 2011

Summary

Vaknade imorse av att "någon" röt "Jasså jama kan du f*n inte göra ordentligt men kurra DET kan du!!"
Fick sedan höra om hur karln flytt sovrummet till soffan för att slippa kurret - Boboo följde såklart efter <3

Annat som kan vara kul att veta som hänt under veckan är att jag varit nära att köra på en hare och backa in i en betongvägg då jag råkat ta fel på gas och broms...
Har även glömt att lägga i ettan ett flertal gånger och blivit j*kligt imponerad av mig själv som (tydligen) kan starta på både tvåan och trean!

Har nu träningsvärk efter dagens tre armhävningar...

Har upptäckt en bra sak med lånetelefonen...
När någon ringer kan man råka få upp en liten lista på anledningar till att inte svara (don't ask me how, I was driving) som den sedan smsar till personen som ringde.
Smart.
Synd bara att den har så taskig täckning så att smset inte gick iväg...

Fick karln att bli nästintill tårögd när jag kom ihåg att köpa frukostbröd OCH kok-kaffe.
Jag har mina stunder!

No comments:

Post a Comment