Thursday, November 17, 2011

PMS och aliens

Igår hade jag PMS.
Det kostade mig två femmor till svärburken.

Men allt löser ju sig.
En roadtrip till Västerås med bästaste grisen och sponsorn för en toppenkväll fylld med energi och inspiration löste humöret :)

Har just nu egentid på jobbet då gryningspatrullen är ute på äventyr.
Fett skönt.
Ingen som lurar av mig några pengar när jag svär tex :P

Ikväll blir det jobb igen och till helgen blir det tårtkalas för karln :)

Nu över till att brainstorma lite.
Liv  rymden är topicen.
Jag tror på liv i rymden.
Absolut.
MEN.
Jag blir så upprörd/besviken/ledsen när jag läser sånt här.
Alltså.
Jag vill inte att aliens ska se ut som oss.
Gud va tråkigt.
Skulle föredra om dom har kakhålet närmre skithålet osv.
Två armar?
Vad är det?
Om jag var alien hade jag föredragit minst fyra.

3 comments: