Tuesday, November 08, 2011

A lot


Hittade igår katten balanserandes på altanräcket vilket var rätt gulligt...
Tittade bort en sekund och då står skrället istället på gästrummets fönsterbläck... FYRA (typ) meter upp!
Herregud.
Hjärtattack.

Nog om katten.
Har länge imponerats av en skill jag innehar.
Jag spiller jämt men när det kommer till tekoppar - då spiller jag aldrig!
Hur kan det komma sig?
Mycket märkligt...

Har idag parkerat hyfsat rakt och som kompensation för att jag alltid nallar lite på busken till vänster tog jag därför med mig lite av höger-busken.
Inte helt medvetet dock.
Märker alltid sånt där en stund efter att det skett.

Var och såg Tintin 3D igår.
Är det bara jag som tycker att 3D är helt sjuuuukt överskattat?
För varje film i 3D jag ser tycker jag att det är ändå mer överskattat.
Man kan ju tycka att de kanske lär sig nått till nästa gång - men nej då!
Filmen i övrigt var nog inge vidare.
Tyckte dock att det var lite intressant att få lite bakgrundsfakta ang Tintin å den där Haddock.
Kattmynte-gos <3
Är jag för ung för att ha läst Tintin eller missade jag helt enkelt bara honom?
Blev grymt besviken över Milous engelska namn.
"Snowy".
Kom igen.
Lite fantasi kan kanske vara på sin plats om man skriver serier för barn...


No comments:

Post a Comment