Thursday, November 03, 2011

Underbar dag!

Jag kan inte riktigt se tjusningen i att envist ligga i en kö som går i 85km/h i mittenfilen när högerfilen är tom..?

Hur som så har det varit en helt uuuunderbaaar dag! :D
J frågade om jag rökt på efter fem minuter på jobbet :D
Närå!
Har bara världens mest fantastiska jobb och sponsor och liv och allt på en gång :D
Så grymt peppad så det är inte sant!!
Förstår att folk lessnar på mig :D
You're just jealous!

Helt grym batteritid på lånemobilen eftersom jag inte lyckas ladda ner en enda app :D
Har dock ingen mottagning men man får ju se det possimistiskt - jag kan ju kolla precis hur många gånger som helst om jag har mottagning!
Har lyckats få ner det viktigaste - wordfeud - men kommer inte på mitt lösenord...
Vet heller inte hur man snoozar väckarklockan utan bara hur man stänger av den så bli inte förvånade om ni ser en liten blå Pegga i 200km/h på väg till jobbet vid tiotiden :P

Något som inte var så grymt idag var att jag sabbade mina älcklings mocca stövlar genom att tillbringa 1,5timme i lera, vilt dirigerandes lastmaskiner :/
Men man får ju se det positivt!
Nu kan jag ju köpa nya skor! :D

   
Det är inte två lastbilar. Det är en "Lul" och en kranbil!

Kvällen har ägnats åt (grek)middag med Tildis och inköp av kattlåda, kattmat, panduro-pyssel <3 och ljus till mitt fin-fina ljusarrangemang på jobbet :D

Morgondagen ser även den ljus ut med fika med saknade V som är i stan! :D






1 comment:

  1. Så grymt Ellen!!! Det kommer bli en grym vinter!! :) Nu kör vi! Tjingeling / Nina

    ReplyDelete