Sunday, February 01, 2009

Lööördaaag

Jahaja! Helg igen!
Igår var det skajp med min Ema <3 och en sväng till jobbet för att en dum server inte ville bli remotead :(
Fick ju SJÄLVKLART åka dit idag också.. Underbart härligt.
Nu har jag sett Hot Rod, halvskoj sådär.. Kan ju rekomendera den om ni inte har något att göra en söndag typ..
Nu blir det en kopp te, sen ner till centrum å kolla vad det är jag har att hämta ut på posten.. har ingen aning om vad det kan vara om det inte är en XP-skiva som en kollega saknade.. Kan hända att det blir en kycklingmacka på Subway när jag ändå är i kroarna :>
Ikväll blir det Valkyria i Kista med tlund, rosie och mike! =D


Jo, just det! Jag färgade om håret igår igen. Wille hade valt champangeblont :)
Blev ingen större skillnad men det röd/orangea är nog lite mer borta iaf =)



In the beginning, the universe was created.
This has made a lot of people very angry,
and is generally considered to have been a bad move.
/Douglas Adams

No comments:

Post a Comment