Monday, February 02, 2009

Söndag.

Söndagar är tamejf*n alltid lika kassa.

Valkyria igår var bra! Kanske för att jag inte hade så höga förväntningar (hade bara läst en recenton som sa 3/5 stjärnor.) Jag ger den lätt 4 stjärnor!

Sen var det ju mysigt att träffa tlund å de andra som man inte träffar så ofta tyvärr!
Och att TacoBar har öppnat igen är aldrig fel! :D

Idag har jag vart hos Frida och utfodrat djuren. Sen gick jag en lång promenad och lyssnade på Lia Marklunds Livstid, började läsa den på väg ner till Ema på annandagen och kom säkert igenom 3/4delar av den men sen tar det alltid stopp. Får liksom aldrig för mig att sätta mig och läsa...
Jag gick och gick och gick tills kroppen värkte men hann ändå inte lyssna klart så fick lägga mig på soffan med en kopp te i högsta hugg och lyssna klart när jag kom hem efter typ två timmar :)

Pratade med Törna igår innan jag somnade också.. länge sen. Han har ju blivit sååå upptagen nu när han har gått och blivit kändis ;P

Nä, om man skulle ta sig ner till centrum å handla bananer, mjölk, hämta ut det där brevet som inte blev av igår å sånt...

Over and out!




Problemet är att Gud gav mannen både hjärna och penis, men bara tillräckligt med blod för att försörja en i taget.
//Robin Williams

No comments:

Post a Comment