Monday, February 02, 2009

Jojo & co

Just det, jag gick till affären.
Gick och tänkte å blev sur som fan på vägen dit.
Lite bilar på parkeringen... "Bra då går det här nog fort!"
Glömde avin för brevet jag skulle hämta ut hemma... "Piss!"
Pensionärer i söndagstrafik i gångarna... "Men för f****n!"
Två mil lång kö... "Jag tappar tålamodet snart precis som han störtsköna killen i Hjälp!"
En liten satans unge som springer runt benen på mig och som dessutom har en ful morsa... "SNART brister det."
Tittar åt höger... Jojo, Tomas & Matte! :D
Humöret tvärvänder :D
Följde med dem hem till Jojo och åt och drack kaffe.
Jojo bor skitmysigt! Väääärldens sötaste duschkar (mini badkar)!
Sen kom Fredda och JD också så hela truppen var samlad. Sen bar det hemmåt för mig när de skulle till musikskolan och leka :>




Det är omöjligt att älska och vara förnuftig på samma gång.
//Francis Bacon

No comments:

Post a Comment