Thursday, August 25, 2011

All alone

Jaha...
Så var man själv för första gången på tre veckor.
Känns lite skumt.
Har inte ens saknat det.
Eller själv och själv..
Har ju pipande lille Boboo här :)

Körde i Stockholm för första gången med flit idag!
Det var lite ballt.
Eller ja, det är ju enklare än folk verkar tro.
Körde bara fel en gång och det var innan vi ens kommit in i Sthlm!
Bilen gillade som vanligt inte alla start och stopp och blinkade glatt "STOP" i rött.
Men som jag brukar säga - "Det går över".
Och det gjorde det ju på motorvägen på väg hemmåt igen :)

För säkerhets skull lät jag lilla Peggan (bilen alltså) vila i garaget i Kista galleria en stund.
Medens jag köpte halsband till Lördag.
Tre halsband vart det.
Strass-boll, hjärta & strass-kors.
Har inte bestämt mig för vilket ännu.
Tror det blir bollen - vilket enligt Ema är det mest bröllopiga, hur hon nu tänkte då...
Helt klart är iaf att Boboo älskar bollen jag gjorde åt honom av pappret som halsbanden var inslagna i :D

Boboo har även testat på te idag.
Ingen hitt tydligen då han bara doppade nosen lite försiktigt.


No comments:

Post a Comment