Wednesday, August 03, 2011

Tillfreds

Känner mig mycket tillfreds idag!
Mycket lyckad dag med fika hos kussen och sedan middag med karln.
Lite extra stolt över att jag inte körde vilse!

Har precis diskat och satt på en tvättmaskin :)
Detta betyder såklart att jag inte kan gå och lägga mig på en stund...
Vilket jag inte tyckte var något problem nyss...
Men...
Kvällens TV-tablå...
Alltså...
Kom igen..!
Sport - nejtack.
Ghost Whisperer - absolut inte.
Filmer som började för en timme sen - känns lite sent påtänkt.
Klädkod: Iran - helt klart bäst hittills!
Ruud i småkrypens värld - nepp!
Så fungerar universum - hade jag velat somna snabbt så...
Mögelfällan - om det inte vore på finska så!
Skönhetskliniken - så får det bli.
Värt ett försök.
Annars lockar Miffy och hennes vänner på barnkanalen mest men det börjar först om 7timmar.
Och så lång tid tar inte min tvättmaskin.
Funkar inte Skönhetskliniken får det bli det där om Iran alt SATC-boxen.

No comments:

Post a Comment