Sunday, August 28, 2011

Ångest.

Alltså jisses.
Fatta ångesten när jag vaknade imorse och insåg att jag ska börja jobba imorn.
Herregud.
Skitskönt att ha revision Tisdag-Onsdag också.
Verkligen mjukstarta.
Nej.
Det där med pension verkar faktiskt najs.

Boboo har helt klart saknat mig nu när han fått va hemma själv i nästan ett dygn.
Spinner och ömsom gosar, ömsom busar.
Men han tar det lite lugnare med maten nu.
Kanske har förstått att det inte är någon annan som äter upp maten för honom om han inte trycker i sig den med en gång.
Håller på att handtvätta i en balja på duschgolvet och han vart helt paralyserad och satt och stirrade på baljan i en halvtimme.
Tokkisse <3

Bröllopet igår var i världsklass!
Så himla fint!
Började storböla så snart jag fick se bruden.
Storebror skällde på mig efter vigseln. "Det är ditt fel! Hade inte du bölat så hade jag kunnat hålla mig!"
Fick se många gamla ansikten och fick väl höra en sisådär tre tusen gånger att "Gud va stor du har blivit!"
Ja.
Man växer ju lite på 15år...
Mitt tal gick som sagt utmärkt och alla talare var jätte duktiga! :)

No comments:

Post a Comment