Sunday, August 14, 2011

Home sweet home

På plats i soffan hemma i O-ström.
Karln skjutsade hit mig på vägen till Skåne :)
Fetingnajs.

Har hunnit med att kramas med Ema,
fått beröm för att jag har hittat en så trevlig karl,
fått hela urringningen uppklöst av Gibban (katten),
fått inköpslista inför kvällens kakbak,
spelat FarmVille,
vinkat iväg Ema till jobbet,
spammat alla mina FV-grannar med requests,
nästintill skitit ner mig när reklamen kom (tur det är skinnsoffa,)
fått tillstånd att laga langos i Emas kök.

Langos-tillståndet drogs snabbt tillbaka då jag ifrågasatte intelligensen i att låta mig fritera oövervakat...

Sååååå...
Nu ska jag chilla vidare med Gibban!
Dock på varsitt håll i soffan då han ännu inte kommit över att jag fångade in honom när han smet ut (därav klösandet.)

Gibban - klös-katten!

No comments:

Post a Comment