Thursday, August 04, 2011

Man vill ju inte att det ska märkas...

...att man städat!
Det hade varit så himla osvenskt!
Så nu har jag påbörjat sanera-huset-från-såpa-doften-projektet!
Har ca 22 timmar på mig.
Det går sådär.
Har tänt 4 doftljus.
Hade jag haft redig mjölk hemma hade detta inte varit något problem.
Men då hade jag lika gärna kunnat strunta i att städa...
Om ni förstår vad jag menar.
Har avsiktligt lämnat lite smuts kvar på spisen också för att det inte ska se för överambitiöst ut.
(Haha, fick använda rättstavnings-programmet för att stava till Överambi.. ja, det där.)

Har haft en toppenkväll med min favorit-Mini :)
Först en utsökt middag på Taco Bar,
sedan en promenad till Gamla stan för att köpa riktig glass! :)
Vi begav oss sedan till Kungsträdgården för att kika lite på Pride-festivalen.
Det gick sådär.
Dom är väldigt hemliga av sig - för att ha kommit ut dvs.
Banderoller runt stängslen så man inte såg ett dyft! :(
Efter dess gjorde vi ett besök på NK.
Kan man inte kanske tro om oss!
Men jodå!
Halvplankade (aka gå 2 för 1) på toaletterna innan det var dags för fika!
Helt underbar kväll i Hufvudstaden mao :)

Nu skall här slappas och dricka te!
Har helt sjukt ont i höfterna.
Fick det igår på nått märkligt sätt...
Känns mest när man går i trappor, vilket jag i princip bara gör när jag åker komunalt och det har jag minnsann gjort idag! :) Så dutti så!

No comments:

Post a Comment