Saturday, October 15, 2011

Det blir ju inte alltid som man tänkt sig


Hade ju tänkt fredagsmysa idag.
Det går sådär när Karln glömt vad man osat...
Men jag är inte bitter ;-)
Istället vart det utfodring hos mor och far samt invägning...
Att strunta i fikabröd och bara äta sallad till lunch i två veckor fungerar tydligen inte.
Ännu lite uppåt på kurvan.
Inte ens lördagens promenad gav verkning - trots benhinneinflammation, skoskav och höftverk!
Tack för den Du där uppe.


Hade hoppats på lite shopping med kusinen imorn men hon ska iväg på dop se det får bli att se fram emot det till nästa helg istället :-)

Nu över till att fredagsmysa ensamen med kurrande kissekatt :)
Kvällens TV tablå gör mig minst sagt besviken.
Ingen halvgosig film, inge TBBT, American Dad börjar inte förens efter läggdags...
Ja, ni förstår min besvikelse.

Katten är fö helt rums- och trädgårdsren.
Han fick va ute när jag var iväg på utfodring och så fort jag kom hem och öppnade ytterdörren sprang han direkt in till lådan.
Helt normalt, jodå.

No comments:

Post a Comment