Sunday, October 23, 2011

Vilodagen?

Det kändes så överskattat att gå upp tidigt idag!
Det vart verkligen en heldag i Kista igår med Becky och i min ålder blir man ju trött av shopping! :)
Vi var på bio också och såg Crazy, stupid, love - helt klart sevärd!
Köpte ett par jeans som jag inte fick igen så idag står promenad på schemat!
Ska bara få i mig ordentlig frukost först.
Letade halvt ihjäl mig efter en snygg vinterjacka och hittade faktiskt två!
Den ena för dyr och den andra från en butik där min erfarenhet av kvalitén är katastrofal.
Så det blev ingen jacka.
Men köpte en reflex som jag kan ha på min nya jacka när jag väl hittar den! :D
Nä, nu lär jag komma igång med dagen så jag hinner med den där promenaden innan Emmis kommer hit på fika :)
Det gick fö alldeles utmärkt att inte köra vilse igår! Tack gode Gud för GPS!

1 comment:

  1. Kolla in på sportamore.se & ek91xa2 fyll i den där rabattkoden så får du hela 10%......

    ReplyDelete