Thursday, October 06, 2011

Snurr, snurr.. eller.. va?

Det här med att inte kunna sova börjar påverka mig negativt alltså...
Nog för att det är underbart roligt att vara trött!
Men...
Hade ju vart najs att inte va på väg att köra av vägen var hundrade meter och gäspa stort varannan minut...
Blir snart sängen...
Ska bara...
Sen kanske jag måste läsa lite också..
Eller..
Vi får se.
Gonatt.
Wordfeud någon? nor87!

Diddi tröttnade på att jag var flummig på MSN idag och gav mig därför något att leka med: Rita en streckgubbe!
Oerhört underhållande!
Speciellt med ljudeffekter :D
Jag är bra på ljudeffekter.

Katten är vansinnig för att han inte fått vara ute idag.
Eller "fått"...
Dörren stod på vid gavel i fem minuter men han ville tydligen inte gå ut.
Förens jag stängt dörren såklart.
Halvtarvlig kissemiss.

AHAHAHAHA Ni måste se den här bilden! xD

No comments:

Post a Comment