Tuesday, October 04, 2011

Lite uppåt!

Linslocket till min kamera är fortfarande inte återfunnet.
Har fortfarande starka misstankar om att det kan vara en viss fyrbent varelse som "lekt bort det".

Ikväll ska jag laga mat!
Det blir min "berömda" pastasallad med bacon och feta!
Min absoluta paradrätt efter rostbiff med potatissallad.
Grisen kommer hit så då får man ju lägga manken till och laga något gott :)

I övrigt händer inte så mkt.
Eller så händer jättemycket.
Det beror på hur man ser det!
Eller hur jag bestämmer mig för att lägga upp det!

Har fått klagomål på att bloggen inte är "direkt uppiggande" och det kan ju ha sina förklaringar men jag får väl rätta mig efter J's kommentarer och liva upp stämningen lite!

Det verkar vara "ett visst väder" idag eftersom alla flygplan går precis ovanför just mitt hus...
Uppgiggande?
Kan försöka orka sätta i batteriet i kameran och fota ett plan så kanske nån blir glad?

Räknade häromdagen ut mitt BMI och min alltid lika pedagogiska mors reaktion "OJ!" har fått mig att inse att jag kanske ska sluta med tvåfika och börja motionera lite istället?
Vet dock inte hur det blir med karaten...
Är det verkligen min grej?
Jag föredrar nog boxning...
På tal om det så är det en boxningmatch antingen om en månad eller i mitten av December (som sagt, ni kan kalla mig Doris) som jag bara måste se!
Minns inte vad killen hette men han var med på nyheterna igår och ska gå en titelmatch.
Ni vet han som fick örat avbitet av Mike Tyson.
brb... *googlar*
Evander Holyfield heter han!
Om någon vet när matchen är kan ni ju kommentera här under - tack!

No comments:

Post a Comment