Monday, October 10, 2011

Stressigt värre

Som den cityko jag är kan jag förvandla alla situationer till stress.
Jag föredrar stress men idag vart det faktiskt lite jobbigt..
Vaknade först etrax efter 11 eftersom Karln inte är så framgångsrik vad det gäller väckning...
Katt som trampar runt på mig, skrammel i köket och TV på hög volym kan inte rubba mig.
Hade redan igår bestämt mig för att ägna dagen med en lång promenad så det fick det bli!
8,3km, 1tim 16min.
Lagom.
Belönades med skoskav (kom på efter 20min att det kunde va en bra idé att knyta skorna) och dj*vulsk värk i höfterna.
När jag kom hem fick jag för mig att ta in utemöblerna.
Sen diskade jag och kände mig så där grymt duktig!
Tänkte att detta måste belönas med en lång skön dusch och slapp innan jag ska iväg på finmiddag!
Sen tittade jag på klockan...
Lång skön dusch, välja kläder och slappa hinns knappast med på 15min...
Så då vart det stressigt!
Katten ville inte komma in, duschdraperiet ramlade ner och schampot va slut.
Eftersom jag har en grym rallybil kom jag bara 2min sent.
Karln var inte ens påklädd....
Tack för den.
Utsökt och mycket trevlig middag hur som helst på Gimo Herrgård :)
Nu har jag handtvättat och diskat klart...
NU blir det slapp!
Efter att jag tagit fram nytt schampo.

No comments:

Post a Comment