Wednesday, October 19, 2011

Det tar sig sa mordbrännnar'n!

Jag parkerade rakt idag när jag kom hem!
Förstår ni vad detta betyder?
Att jag förmodligen inte kommer göra om det det närmsta kvartalet.

Katten är skitpissed på mig för att jag valt ett så kasst väder.
Försökte få med honom i en soldans men han var inte ens på humör för det.

Ikväll är jag ensamen och tänker inte göra ett piss.
Majskolvar blir det till middag!
Någon som önskar receptet?

Personligen gillar jag regn.
  • Det är alltid någon som stör sig på det
  • Det är ett ypperligt tillfälle att göra så lite som möjligt
  • Katten vill vara inne och gosa med mig
  • Bilen blir relativt ren av sig själv!
  • Mycket bra ursäkt till att skippa eventuella utomhusaktiviteter

Nog om vädret.
Har några frågor jag fnulat på de senaste dagarna - kan nån hjälpa mig?
  • Vid vilken temperatur dör fästingar?
  • Kan smör mögla?
  • Är det lagligt att köra med helljuset på när man får möte?
  • Är det farligt att dammsuga upp vatten?

Vill ni veta något fantastiskt nästintill omöjligt??
TV tablån ikväll ser mycket lovande ut!! :D
19:00 Family Guy
19:30 tBBT
20:00 Top Model
21:00 Läggdags :-( om inte Värsta pojkvänsakademien visar sig vara tio gånger bättre än det verkar.

2 comments:

  1. Man får inte ha helljus vid möte
    smör kan mögla
    nej det är inte farligt att suga upp vatten, påsen i dammsugaren blir lite blöt bara. Såvida du inte häller en hel hink vatten i dammsugaren.

    ReplyDelete