Tuesday, October 04, 2011

Stort plus för +!

Måste bara erkänna en sak!
Jag gillar verkligen Google+!
Min bror kommer säkert håna mig för det här eftersom jag min första vecka med + spammade lite om hur kasst det är.
Men det skiter jag i.

Nu över till varför jag diggar Google+;
1. Det spammas inte på Google+
2. Man kan liksom va "kompis" med vem man vill
3. Det spammas inte på Google+
4. När man lägger upp länkar så följer rätt bilder med(!!!)
5. Det spammas inte på Google+
6. När man lägger upp bilder från mobilen så kommer platsen man är på med! (Vem vill inte veta vart jag är??)
7. Det spammas inte på Google+
8. Man behöver inte vara "kompis" med folk bara för att de vill vara "kompis" med dig.
9. Det spammas inte på Google+

Nu en innerlig önskan till er läsare; Alla ni som känner "ett behov" av att uppdatera er status mer än en gång per dag - Tänk inte ens tanken på att skaffa Google+!
You will ruin it all!!
Spam betyder bl a missbruk av meddelandesystem.
Middagen vart toklyckad!
Såg ut som att det aldrig skulle ta slut med tre pers satt sedan nöjda med matkoma :)
Nu är det mitt absoluta favoritprogram Svenska Holywoodfruar och jag har inte tid med er ;-)


Min lilla tiger <3

2 comments:

  1. men man behöver inte vara vän me folk som man inte vill vara vän med på facebook heller...:P

    ReplyDelete
  2. Nä men det är lite mer uppenbart på fb :-P

    ReplyDelete