Friday, October 28, 2011

On the sunny side, så att säga

Nyss hemkommen från pannkaksutfodring hos bror.
Jag som tyckte att min mor var opedagogisk när hon utbrast "Oj!" när hon fick veta min vikt.
Vägde mig på brorsans Wii och han utbrast tre gånger så pedagogiskt "Oj! Oj! Oj!"
Tack.
Det firar vi med lite godis.

Har varit mycket bitter i ett par veckor vilket mina kollegor påpekat..
Och dom märker inte ens hälften av det!
Mitt humör i trafiken har eskalerat något vilket jag är ganska nöjd med.
Fått "ljustuta" två dagar i rad nu :D
Var ett j*vla fyllo framför mig idag på väg till brorsan som jag vart helt vansinnig på.
Man kan INTE köra i 40 på 70 väg bara för att det kommer en mötande bil.
Så är det bara.
När han körde i tio på femtioväg bara för att det gick en människa BREDVID vägen fick jag nog.
S*tans iddi.

Har vart och hämtat min nya, snygga vinterjacka också och satt fast min nya snygga reflex :D
<3 Emmis som var så snäll och la ner ärmarna åt mig :D

1 comment:

  1. Men om det nu är oj oj oj, vart Faaaaan sitter dom kilona ?

    Jonas

    ReplyDelete