Saturday, October 08, 2011

Gris å hundj*vel

När jag kom hem från jobbet idag så sprang något ljust och inte alls lurvigt förbi bakom bilen...
Ungefär 2sekunder senare vrålade jag "EN GRIS!? MEN NU FÅR DET VÄL F****N VA NOG MED DJUR PÅ MIN TOMT!"
Kände starkt för att aldrig nämna det för någon alternativt behålla den om det faktiskt var en gris!

Men det var ingen gris...
Det var en liten hund...
Osocial som bara den med munkorg.
Verkar ju trevligt.
Vägrade komma fram till mig men var för nyfiken för att ge sig av.
Skötte lite trädgårdssysslor och släppte ut katten...
När jag gick in hör jag en katt skrika och en bjäbbig hund skälla.
Tror aldrig jag tagit mig genom huset med så få steg.
"DU GER F****N I MIN KATT!! HUNDJ*VEL!!!"
Vovven fattade picken och linkade iväg...
Har inte sett den sen dess och saknar den inte!

Kvällen har ägnats åt snacks, Kill Bill vol 1 <3 samt vol 2 <3
Najs fredagskväll helt enkelt :)
(Såg precis att Kill Bill vol 3 kommer 2014...
Den har vi stora förväntningar på!)

No comments:

Post a Comment