Tuesday, October 11, 2011

Bilar är jag kanske inte så intresserad av. Inte människor heller.

Blev smått utskrattad på jobbet imorse...
"Det RÖK om min bil imorse!"
"Åååh... IDIOT. Det kallas avgassystem!"
"Men alltså... Röken kom.. där bakifrån....."
"Men Herre Gud. Du e fan inte sann!!"
"Men det var jättemycket rök!"
"Avgaser."
Sen var den diskussionen över.

Har precis avklarat en shoppingtur och kom inte på förens nu att jag klarade den riktigt galant!
Inte en enda människa som jag störde mig på!
Helt fantastiskt!
Kan ju dock ha morrat lite åt att de hade lagt brödet först i butiken...
Hur tänkte dom då?
Dom borde arrangera om lite och ha allt tungt först.
Kyldisk, grönsaker och frukt och sist bröd.
Att man ska behöva förklara allt för folk!

Amen juste!
Glöm inte bort att rösta här bredvid!
Mindre än en vecka kvar!

No comments:

Post a Comment