Tuesday, October 25, 2011

Give me saturday

Om det finns tydliga spår av bajs på.
Och om det är omöjligt att knäcka dem utan att få skal i.
Då är det ekologiska ägg.
Tack gode Gud för att denna Måndag snart är slut.
Och för att det är löning om 4h och 23min.
I övrigt är allt grrreat och jag är helt speedad.
Har utfodrat karln och tom diskat!
tBBT på Tv men resten av kvällen känns inte värd att spendera på dumburken.
Kan ev bli lite scrapbooking :)
Vad som helst som gör att Lördagens event kommer närmre är bra denna vecka! :D
De nyinköpta jeansen kommer jag fortfarande i och de fick recensionen "Damn!" vilket jag tror är en tia?
Ska snart gå fotokurs så sen kanske ni verkligen kan njuta av min fotokonst :P
(Eller så behöver man ett par års övning...)

3 comments:

  1. jaaaa!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
    Fortfarande förstörd över att inte kunna komma ner till dig i år :(

    ReplyDelete
  2. Vad bra att du fortfarande kommer i jeansen och ja damn är definitivt ett bra betyg ;).

    ReplyDelete