Wednesday, October 26, 2011

Fabulous, fabulous, fabulous!

Får tacka Emmis för en fabulous avslutning på denna i övrigt inte så roliga Tisdag!
Kännde att jag behövde lite uppmuntran och tog därför med mig min privata sömmerska till Kista C för att inhandla en av de vinterjackor jag tittade på med Becky i Lördags.
Slog till på en efter att sömmerskan godkänt att den gick att lägga ner i ärmarna :)
Ovanligt att allt jag hittar är för kort i ärmar och ben...
Har hört att det är inne att va lång men det verkar inte så?
Jackan är helt fabulous.
Köpte även en fabulous topp till Lördagens event (och åkarfest.) :)
Blev sedan tvingad att välja ETT smycke...
Det vart ett par fabulous örhängen :)
Nu ska jag öva på att vara fabulous.
Eller öva?
Nu ska jag fortsätta vara fabulous.

No comments:

Post a Comment