Friday, October 21, 2011

Tålamodet är bra men kort

Här sitter jag och väntar på att tBBT ska börja...
I vanlig ordning har jag taskigt tålamod och kommer säkerligen påbörja något som tio minuter efter programmets start får mig att utbrista "H*LVETE!! NU MISSAR JAG DET JU IDAG IGEN!!"
Inte helt ovanligt.

Hittade en artikel idag på msn.se (av alla ställen -vet ej hur jag hamnade där, misstänker att det kanske är min startsida på jobbet) om hur facebook påverkar oss.
Tyckte att det hade varit ett trevligt ämne att filosofera om här idag.
Tyvärr kom sånt där arbete ivägen så jag fick inte tid att läsa artikeln...
Försöker nu googla rätt på den men det går helt fantastiskt dåligt.
Eller så har jag hittat den.
Detta gör mig i så fall besviken --> artikeln (fast DNs version).
Hade hoppats på något jag kunnat jämföra (och likställa) med media.
Det hade iofs gjort mig till en hycklare.
Men ändå.
Jag är helt övertygad om att Internet (eller innehållet på Internet om nån skulle komma att märka ord...) gör en dum i huvudet.
Desamma gör tidningar och jag läser dem därför inte.
Internet använder jag ju däremot i rätt stor skala.

Nu har jag missat 10min av tBBT.
VAD VAR DET JAG SA!?
F*n.
Bye.

Boboo jagar nattfjärilar :-)

No comments:

Post a Comment