Tuesday, September 06, 2011

Gotta love Maria Montazami!

Åååh, Maria Montazami!
Enda anledningen till att eventuellt betala den där TV-licensen!
En timme i veckan där hon bara är med en bråkdel är på tok för lite!
Hon borde få ett eget program!
Flera timmar i veckan!

”Jag älskar tofsar! Eller som vi då säger, tassels, tofsar tycker jag låter lite tofsigt men tassels låter mer elegant”
”Först skulle jag betala med mina egna pengar men så tänkte jag, nej, Cameron får betala det. Nu börjar jag bli ganska ekonomisk med mina egna pengar av en orsak, fast det kommer från samma källa. Jag tycker det är jätte kul att spara pengar!”
”Jag klär upp mig till allt, till gymmet, till affären, för andra folk tittar ju. Dom vill ju inte se någon ful människa som går omkring”
”Jag är ju fin i allt, det säger jag inte för att skryta, men det hade varit lättare om jag var ful i allt, då hade jag i alla fall varit fin i något.”

No comments:

Post a Comment