Saturday, September 10, 2011

Inte alltid lika mysigt som det låter

Precis när jag började tröttna på min självvalda, mysiga, ensamma fredagkväll så bjöds det in till middag på byn :)
Kanon avslutning på veckan! :D

Blev inbjuden till att filma när grabbarna hyvlar en väg imorn...
Tror jag står över.
Om det inte är grymt bra väder och jag har astråkigt såklart.

Boboo verkar se det som en självklarhet att få gå ut varje gång jag kommer hem...
Så resten av kvällen får jag väl stå ut med hans pipande vid ytterdörren.
(När han inte piper dricker han upp mitt te - verkar gilla det bättre kallt!)

Fyllde även på kylarvätska i Peggan nyss (eller alltså, Karln gjorde det.)
Va inte det som va felet.
Så frågan e ju om man ska försöka sälja den och hoppas på att spekulanterna inte märker att det blinkar "STOP" i rött under provkörningen eller om man ska behålla eländet och undvika köer, stadskörning, McDrive etc.
Man kan ju kanske åtgärda det också...
Men det verkar trist.

No comments:

Post a Comment