Thursday, September 08, 2011

Så djupt att det försvann, tyvärr.

Jag kom på något djupt att skriva imorse.
Men det försvann.
Har sedan försökt komma på det..
Men tror vi lämnar det.
Förmodligen var det ändå inte så djupt som jag kanske tyckte just då.
Det brukar det inte vara.

Ikväll är jag gräsänka och ska spendera denna med att måla.
Tror jag.
Vart inte av igår.
Måste komma ihåg och ta in nya penslarna etc från bilen.
Var inte alls lockande att gå ut igen i regnet igår när jag insåg att jag glömt dem.

Igår låg jag utslagen i soffan när karln kom hem och sjöng glatt, illa och överförtjust med till Jag ska bli som en delfin med Electic banan band.
"Får man fråga varför i h*lvete du lyssnar på det här för!?"
"Vet inte, men visst är det kanon!?!"
(Lite sidoinfo sådär. Nvm.)

Veckomenyn är inte bortglömd!
Onsdag: Pastasallad
Torsdag: Köttbullar med makaroner.
Fredag: Ev middag med Diddi inne i stan efter/före att ha hälsat på Maria Montazami <3 :D
Lördag?: Sprödbakad fisk med potatismos

OBS!
Bara 5dagar kvar på omröstningen här bredvid!

No comments:

Post a Comment