Tuesday, September 27, 2011

Neat!

Mycket najs Måndag över lag måste jag säga!
Totalt kaos på jobbet på eftermiddagen men det ordnade sig som vanligt till slut och avslutades med ett nöjt high-five i vanlig ordning :)
Magistern såg ut att skämmas lite på lunchen när jag vid två mer eller mindre lyckade parkeringar (ingen kom till skada - inte ens materiella ting!) fick åla mig ut genom bilen medens han tittade åt ett annat håll och inte riktigt verkade vilja kännas vid mig...
Hade tänkt ta bort O:et men hur
barnsligt hade inte det varit?

Avslutade en relativt bra dag med att handla.
Lyckades dock gå in i någon slags dimma och undvek att bli helt vansinnig.
Va nära att ge upp shoppingturen när jag närmade mig kassorna och hörde en unge skrika.
Men så kom jag ju på att jag använder självscanning :D och inte behöver utsätta någon stackars trött morsa (ja, det är bara mammor som handlar) för ett raseriutbrott och arga kommentarer ang barnuppfostran.
När jag och Diddi blir diktatorer i det här landet kommer en ny helig helgdag att införas! - Stora barnagadagen! :D



No comments:

Post a Comment