Wednesday, September 21, 2011

Trasig

Hade lite ont i halsen igår kväll men imorse var det bättre..
Sen vart det sämre igen :(
Gick en halvtimme tidigare från jobbet och försöker nu vila mig i form.

Boboo fick va ute och när jag nyss gick för att hämta ut honom såg jag något gigantiskt lurvigt utanför fönstret...
En hund?
Ett lejon?
En isbjörn?
Nä..
Va bara grannens katt...
Tog en stund efter att jag skrämt iväg den tills Boboo vågade sig hem.
Andra katter är intressanta på håll - inte nära huset!

På Torsdag ska det vara tjejmiddag här.
Ingen aning om vad jag ska bjuda på och hur i hela friden jag ska hinna städa tills dess... Men det får helt enkelt lösa sig!
Orkar verkligen inte städa nu - jag är ju faktiskt sjuk!

Nu över till att vila (spela Wordfeud) och invänta sovdags.
Synd att det inte är något vettigt på TVn - i vanlig ordning! :-@

No comments:

Post a Comment