Wednesday, September 28, 2011

Kanske skulle lämna tillbaka det där lilla kortet...

Ännu en hyfsat najs dag på jobbet!
Det bästa var nog att jag var själv på lunchen.
Det var ingen som klagade när jag parkerade på diagonalen i en handikappruta!
(Hade känts fånigt att "räta upp" (heter det så?) bilen när jag endå saknade inte mindre än två tillstånd för att stå där.)
Detta är ju självklart inget att skryta om men till mitt försvar så;
Är jag lat och
så stod jag bara där i typ 2minuter och
det hanns fler handikapprutor.

I övrigt pretty kaos eftermiddag men dagen avslutades riktigt najs med att jag (mer eller mindre - hon fick laga maten) utfodrade Diddi :D

Höll på att köra av vägen när hon skulle skjutsats hem eftersom jag tyckte att det var viktigare att blända av och prata i telefon är att ratta...
Men det gick bra!
Inte ens en liten kissfläck i passagerarstolen!
(Kom på mig själv med att tänka "Fan va najs om vi liksom flyyyyger ut på fältet där" men nämnde inte detta för Diddi.)

No comments:

Post a Comment