Saturday, September 17, 2011

Farväl

Igår släpade Emmis med mig till Grönan för The Arks avskedskonsert och Langos.
Efter en trång, varm spårvagnsfärd fick vi stå i kö i drygt en timme för Langos - helt klart värt det!
Konserten var riktigt bra!
Kände ju igen hälften av låtarna!
Fansen - "angel heads" - grät men inte jag.
Lite kanske... eftersom ryggen och fötterna värkte av att stå på en gräsmatta som sjönk ner under fötterna hela tiden...
Lite coolt att Grönan fick stänga entréerna 30min innan konserten för att de uppnått 15 000 besökare :) 

Efter konserten var det hög tid för toalettbesök!
Men vi bestämde oss för att testa blåsornas hållbarhet i Jetline istället!
Dom höll!
Efter toalettbesöket hade vi tillräckligt med åkbiljetter för tre åk till.
Men efter Pop-Expressen stängde nöjesfältet :(
En promenad genom Stockholm med en stor bägare popcorn fick det bli!
En full karl ringde för att förkunna sin kärlek till mig och en full kollega ringde för att få mig att festa vidare natten igen - "Nej, jag ska hem. Jaja, vi ses på Strandbryggan, kommer direkt. Hej då." lättlurad!

På en tom centralstation vart det fika i väntan på "rätt" tåg.
En typisk "bloggfika" enligt Emmis som tvingade mig fota macaroonsen.

En lång pendeltågsfärd senare och en bilfärd ut i skogen (soppan räckte!!) fick jag äntligen sova! :D
Eller ja, Boboo låg och jagade sin svans en stund men till slut somnade jag :)

Nu ska jag bara slappa (eventuellt städa om jag får tråkigt..) och ikväll blir det middag med Diddi :)

No comments:

Post a Comment