Sunday, September 04, 2011

Freedom $

Strategi-snack med Patrik :)
Har ägnat dagen ute på Djursholm med ett underbart Kyäni-event!
Utöver Tim Redmond så var våra andra underbara ledare där <3
Sån grym energikick!
Nu j*vlar ska jag ta mig i kragen och börja på allvar med det här.
Om 11 år ska jag gå i pension.
Senast!
Köpte utbildningsmaterial för 500spänn - lätt värt om man vill lyckas!
Och det vill man ju? :)

Dagen avslutades med att rally-köra till Väsby och träffa Emmis för middag - riktig pizza!
Sedan bar det hem till mig där vi tryckte i oss chips o dipp, gosade med Boboo och tittade på Whatever Lola Wants och kommenterade allt som var puckat i den - och det var inte lite det!

Morgondagen får ägnas till att lyssna på Tim och eventuellt dammsuga, vi får se.
Om tavlan torkar kanske jag målar om den också...
Natti, natti!

No comments:

Post a Comment