Thursday, September 15, 2011

Den där Robert nedlåter sig tydligen inte till att tala med mig

Ringde en telefonförsäljare från Boxer idag.
FYRA gånger.
Tryckte bort honom första tre gångerna...
"Aaa, hej! Det är Micke från Boxer!"
"Va? Är det inte Robban? :("
"Nä, Robert har gått i pension, titta efter Micke i nästan reklam!"
"Ehh.. okej?"
"Nä, skämt åsido Robert ringer inte runt till folk."
"Så han har slavar? :D"
"Nja, slavar är lite taskigt sagt. Moderna slavar i så fall!"
"Okej."
"Jag ringer dig för att erbjuda dig Canal Plus-kanalerna till ett oslagbart pris!"
*tystnad*
"Jag slår på dem nu på en gå.."
"Nä, dom vill ja inte ha!"
"Nähä... Finns det något annat du vill ha?"
"Ja, bättre program på dom kanaler jag har!"
"Okej... men då ska jag tacka för din tid."
*Klick*

Cure är helt klart en av mina idoler!

Amen juste!
Glöm inte att rösta i min nya undersökning här bredvid!

No comments:

Post a Comment