Wednesday, September 07, 2011

Lite indie.. sådär, du vet.

Filmen var bra!
Eller, ja.
Lite Indie.
Fast jag gillar ju sånna filmer.
Typ Spring Lola & Amelie från Montmartre.
Eller varför inte Masjävlar...
Den är också lite..
Udda.

Efter filmen hade Diddi fotoshoot med mig, Alvin, Simon, Theodore, Puh, Nasse & Tigger.
Bilder kommer inom kort.

När jag kom hem var det någon som saknade mig jääääätte mycket!
Började gosa med soffbordet i ren extas av att jag var hemma och bet mig sedan i foten - antar att det var för att visa att han tycker om mig?
Nu sitter han här bredvid och kurrar :)

Blev fö förföljd av en yxmördare på vägen hem!
Jättestor pick-up som körde så nära så nära och följde efter mig var jag än körde.
Han svängde upp på grannens uppfart 200meter hemifrån.
Jag har nu bestämt mig för att det var dit han skulle och att det inte bara var en skenmanöver för att jag ska tro att jag kan slappna av inför avrättningen.

Före filmen köpte jag nya penslar och mer oljefärg!
Vi får se var detta slutar...

1 comment: