Thursday, September 15, 2011

Inga namn nämnda

Jag vill ju inte skylla på någon MEN...
..att linslocket till min (nya) kamera redan är bort måste ju bero på något.
Det skulle tex kunna vara så att jag glömde det i soffan igår när jag la undan kameran och att NÅGON sedan (lekfullt) har puttat ner det från soffan.
Sedan har troligen NÅGON lekt vidare med det in under soffan.
Jag nämner inga namn och jag har (hittills) inga bevis men det är TROLIGEN så det gått till.

Somnade vid två inatt.
Mycket mysigt att gå upp 7 då, jodå.
Låg och oroade mig inför dagens läkarbesök och var allmänt irriterad på folk som gnäller och aldrig försöker göra något åt saken.
Kom fram till att min största rädsla (utöver att fylla 34) är att helt plötsligt vara 50 och jobba på ett ställe är jag eg inte trivs.
Helt sjukt att man kan behandla sig själv så illa.


Vet inte riktigt om det var befogat att oroa sig över läkarbesöket.
Har verkligen en skitbra läkare men jag fick defenitivt inte det svaret jag ville ha/hade väntat mig idag.
Istället för att fortsätta medicinering i 9månader fick jag ordinerat ytterligare 15år.
Viss skillnad.

3 comments:

  1. Elli...man kan faktiskt byta jobb även när man fyllt 50!

    ReplyDelete
  2. Kattis: Ja, fast jag syftade på folk som inte är lika bra som du och bara "nöjer sig" :)

    Becky: Jadå, allt är jättebra :)

    ReplyDelete